Tjenixen!

Tjolahopp!
Bloggtork som vanligt när det gäller mig ! ^^
I lördags var vi på Osby Outlet, det innebär att de flesta butiker säljer ut massa saker billigt (: 
Det kommer folk flera mil härifrån för att gå på detta, till o med folk från Danmark kommer hit för att handla.

Igår så planterade jag lite blommor, och sen fortsatte jag på mitt projekt lite. Även Sebastian kom och hjälpte mig lite med det (:
Sen började jag att skrubba lite i badrummet, förstår inte hur detta kan ha gått igenom besiktningen?! S: Lägger upp en bild imorgon! Usch! 
Vi var även iväg och handlade en till blomlåda, men i den ska det få bo lite andra blommor som inte går att sätta ut ännu, för då kommer de frysa ihhäl, eftersom det ligger mellan 3-5 plus på natten/tidig morgon!

Sebastian startade sitt projekt att få Lilla My handtam. 
Igår började hon redan att sätta sig i hans hand och äta godiset, och likadant idag. Så snart kan han börja lyfta upp henne några centimeter i några sekunder, medans hon äter. (:

Idag skurade jag klart hela badrummet, så nu luktar det gott och ser fräscht ut ! (:
Sen var vi på Ica och handla, och kom på  när vi kom hem att jag skulle nog vilja göra en cheesecake idag, så då ska vi gå till Netto och inhandla lite till den! (:

Började där jag slutade med mina squats idag! ^^ 70 stycken ska göras idag! (:

Idag bad Sebasian mig att köpa Norra Skåne - tidningen, och bad mig kolla på Osby sidorna, jag vägrade då jag fattade att jag var med där. Det tog bilder ifrån Outleten, och jag hamnade med där /:
Jag har inte bott här en månad ens och är redan med i tidningen.. -.- sicken otur man kan ha! ):

//~Natalie~

Kommentarer
Postat av: jessica

Ja jag får dagar när jag får såna svackor =) men gör ju inget =) Kram

Svar: Skönt det ! (: men gjorde 70st igår iaf (: Kram
Natalie

2013-04-29 @ 16:40:38
URL: http://mytopenniesworth.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0