Valborg!

Somnade strax efter elva, vaknade vid fyra och kunde inte somna om, låg o vred och vände på mig. 
Precis när jag somnat om, ringer Sebastians väckarklocka 04.20 och jag vaknar så klart av den. Sebastian går upp med en suck och jag försöker somna om, när han gör sin frukost så ringer den igen och jag tror att jag aldrig kommer somna om. Men när jag ligger och tänker på att Sebastian är valen och ska snart till jobbet så njuter jag av att ligga i sängen och tvärsomnar! (:

Idag blir det att göra Lasagne och sen blir det att gå ut och kolla på en brasa! (:
Första gången jag firar Valborg här!  ^^
Som efterrätt idag blir det gårdagens cheesecake, som inte var klar när vi var sugna på den.. xD

 Var och köpte krokar så vi kan sätta upp taklampan, men det visar sig att de är förstora för pluggarna, och han i affären sa att den skulle passa med den storleken av plugg. /: Men Sebastian har iaf skarvat ihop sladdarna nu så nu hamnar lampan där vi vill att den ska vara. (: så lite har han fått gjort ännu en gång. SAKTA men säkert ^^

Nu kommer bilderna jag sa att jag skulle lägga upp! (:

Första är före och efter bilden på rören jag skurade och inte kan fatta att det gick igenom besiktningen! /:
Sen avslutar jag med en bild på blommorn jag har planterat ! (:
Ha en trevlig Valborg allesammans! (: <3


 
 
// ~Natalie~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0