FILIP! <3

Förra veckan i tisdags kom min mamma, styvpappa och lillebror och hälsa på i två dagar! Var riktigt kul och mysigt.
Vi åkte bland annat till Markaryd och åkte älgsafari, klappade både älgar och amerikanska bisonoxar, sen åkte vi till BRIO Lekoseum! Självklart vart det grilla på kvällen, och lite minigolf (:
På torsdagen så följde vi med de hem till Eskilstuna och bodde där i två nätter för att på lördagen åka till Stockholm. Vi lämnade bara vårt bagage på hotellet sen ner till Slussen och möta upp Sebastians son Filip. 
Det vart en halvdag på Skansen sen fick vi åka tillbaka till hotellet ensamma o på söndagen tog vi tunnelbana till Naturhistoriska Riksmuseet och gick där med Filip, vilket slutade med en hel dag (: 
Sen åkte alla tre till hotellet och busade! (:
På måndag morgon var det frukost som gällde sen upp på rummet och packat allt o sen dra till tåget som ledde oss hem (:

Nu ska vi ha Filip i 5 veckor! Riktigt mysigt och busigt är det här hemma nu dessa veckor. ^^
Igår var de i Kritianstad och köpte en cykel till honom och idag är de hos farmor o farfar och leker o cyklar (:
Imorgon blir det nog Mellbystrand för en halvdags badande! (: Så fint där!

Vi var o handlade idag och då fick Filip syn på att vi hade lagt ner Risifrutti och jag har inte sett ett barn bli så glad över Risifrutti! Han skrek "JAAA!" och kramade om pappas ben jätte hårt och sa; "Du är världens bästaste pappa!!!"

Jag har fått höra tre gånger att han älskar mig. Första gången var i förrigår när de åkte till farmor o farfar, då så sa han bara "hejdå, syns sen, älskar dig!" Och jag smälte!!
Likadant idag, men han glömde att säga det så han öppnade brevinkastat o sa det och stängde inte den först jag sa tillbaka! 
Tidigare idag sa han med det och att jag var en pussgurka! ^^

Luna växer så det knakar! Jag tycker hon har blivit jätte stor ):
Men hon är så mysig! Hon ska alltid sova vid mitt huvud, och inatt sov hon där hela natten (:
 
Igår fyllde min kära storebror Mattias 25 år!!! Eftersom han är i Finland och jag inte kan skicka sms till någon så får jag gratta honom när han kommer hem istället! <3

Nu blir det väl att görar något nyttigt, men vad? ;P

// ~Natalie~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0