Uppdatering!

Lite uppdatering idag då..
I lördags skrubba jag ugn, och tvättade fönster och dammade lite, sen vart det avbrutet med att åka till svärförädrarna och grilla. Sen dammsugade Sebastian när vi kom hem. Det är bara den dumma daminingen kvar!
I söndags var det en tur på Ikea med svärföräldrarna med, vi började med att äta där såklart, sen vart det snabb shopping bestående av stolsdynor till utemöblerna, klädroller, doftljus och möbeltassar ^^
Sebastian hade migrän så kolla på kökslampa gick inte tanke på all ljus, så det vart snabbt därifrån och hans pappa fick köra hem, sen sov Sebastian ett par timmar när vi kom hem. Då passade jag även på att städa badrummet också. (:

Igår åkte jag och Ida till Hässleholm o tog en shoppingtur och sen åkte ut till underbara Linda och låg o plaska i ett spabad i två timmar ungefär! Så härligt! 
Sen åkte vi in till centrum och då vart det ett restaurang besök för oss tre. Asiatisk god mat! <3
Var en sådan härlig skön dag med underbara människor o hundar! <3

Idag så blir det en promenad till apoteket för att köpa kylsprej åt Sebastian eftersom han brände sig på jobbet igår, sen så ska vi till Satus gamla bostads hus för att visa Ida vart hennes mamma har bott en gång i tiden, sen förbi Fredrik&Mattias gamla dagis. (:

Sen har vi faktiskt inte så mycket mer och göra idag. /:

Imorgon kommer min underbara Syrsa!! Det ska bli så kul och visa henne hur jag bor och vart jag bor.
Även fast det inte finns så mycket att göra här eller se egentligen, men det ska ändå bli riktigt kul (: Som jag har längtat och räknat ner dagarna!! Men nu är det äntligen dags. På söndag kommer mamma&pappa Norge och hälsar på med i två dagar, sen bilar de upp till Eskilstuna o tar med både Syrsan och Ida ): Det kommer bli riktigt tomt här hemma då. Inget jag ser fram emot helller. Har vart så skönt att alltid ha någon att vara med trots våran åldersskillnad. Men det är ju min lillasyster så något gemensamt hittar man alltid!

// ~Natalie~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0