Äventyr!

Igår tog jag en tripp till Hässleholm igen till Linda, eftersom jag annars hade suttit hemma ensam hela dagen, och självklart för att umgås med snyggingen! (:
Efter fika och ett tags solande så beslutade vi att åka till Ikea i Älmhult. (:
Jag kom därifrån med en expedithylla, 4 längder gardiner och en vattenkanna! ^^

Sen fick Linda se hur vi bor, hon skulle ha kommit idag egentligen, för att det försvann massa saker nu när vi fick upp expedithyllan och gardinern åkte ju upp igår med -.-

Dagens bestyr har bestått av att fixa gardinerna så att det vart okej, måla byrån igen, gått till Ica o handlat, sen en sväng till Växtmästarn där inte en enda blomma jag ville ha fanns ): , då tänkte jag att då går jag till Zoo butiken och köper en eller två syrsor eller mjölmaskar åt Lilla My men då är den stängd och öppnar imorgon igen. 
Sen var det bara hem, packa upp varorna sen en tripp till Netto för att kika runt där, därifrån kom jag med två paket mjölk ^^

Köpte även idag den nya Loka "chocolate shake", o den var inte god alls ): har smakat "strawberry icecream" innan, och en gillade jag iaf. (:
Nu är det bara "lemon pie" kvar att smaka (:

Om det inte är allt för fint väder imorgon så att jagåker ut och solar så ska jag börja slip lådorna till mitt projekt. Det kommer nog gå ganska snabbt. Snabbare än själva byrån iaf (:
Sen om jag ska springa ner till förrådet och lämna saker idag eller imorgon? /: 
Kanske lika bra att göra det idag så slipper man tänka på det sen iaf!!

Sebastian jobbar eftermiddag denna vecka, men bara idag o imorgon sen ledig resten av veckan, så det kommer inte vara så jätte jobbigt denna vecka iaf ! (:

//~Natalie~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0