Helgens bravader

I fredags firade vi 2 år tillsammans! (: Tänk att det redan har gått så snabbt?!
Jag kan inte förstå att tiden har gått så snabbt. O:

Medans Sebastian var och hjälpte sin pappa var jag o köpte blommor åt honom, men eftersom jag skulle handla med så hade jag hans kort med mig också så han kunde inte köpa åt mig, så han tog det genom blombud, men de kom inte först dagen efter (: Jättefin blombukett!

I lördags var vi och hjälpte Sebastians pappa igen, eller inte jag, jag satt och kollade på och målade naglarna xD
Sen vart det hockey och pizza! (:
På kvällen bakade jag bullar o vart inte klar först strax efter tolv på natten! ^^
 
Vad gjorde vi igår?
Sebastian satte upp lampan, och drog upp termometersladden till under taket för att få den bästa tempraturen utan sol (:
Sen satt vi bara o spela och jag lagade mat. Mycket mer hände inte.

Men idag ska jag till distriktsköterskan och få min p-spruta sen ska jag ringa Osby Bostäder och klaga på våra grannar som stod o grilla i cykelrummet och hela källaren blev rökfylld, även tvättstuga och torkrum var fullt med rök! :@ Vi var nere i tvättstugan i 10 min och kläderna vi hade på oss stank grill os! 
Jag kan ta mycket men har man inte vett nog att förstå att man inte kan grilla inne i ett cykelrum för att sen flytta den till dörröppningen men inte stänga dörren, då får man fan skylla sig själv! 

Nej, nu vart jag massa upprörd, så nu ska jag ta en kopp kaffe innan jag går till distriktsköterkan!

Tjao!

// ~Natalie~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0