Hockey!

Gårdagen var hektiskt här hemma på kvällen. Sverige mötte Kanada i hockey, o ishockey intresserad som karln min är så kan ni ju bara tänka er hur det lät här hemma. 
Det var den ena svordomen efter den andra. Det skreks och det suckades! ^^

Varje gång Kanada gjorde mål så fick man bara höra; "jaha, då förlorade vi!"
Men sen vart det förlägning och det stod lika iaf, sen så vart det ju straffar då var jag TVUNGEN att sitta bredvid honom och hålla han i handen, jag försökte släppa men fick inte och han klämde ännu hårdare, 
Men vi vann iaf! (: Så grattis Sverige! (: Får hoppas på det bästa på Finland imorgon. (:

Sebastian lär vara lagom trött idag då han inte somnade först strax innan tolv och klockan ringer 04.20 . ):
Men men, man får skylla sig själv lite nmär man promt ska kolla på hockeyn! (;

Fick en liten hjärtattack idag. Jag hörde ett duns på balkongen och vart rädd, för vi har inga ovanför oss och bara en balkong 3 meter från våran, så jag går ut och kollar och ser att våran ampel som hänger lite mer än två meter ovanför balkonggolvet har åkt ner pågrund av att det blåser så jävligt! 
Fast jag är glad över att den åkte in på balkongen istället för ner på marken nedanför. (:

Får förresten ta o gratta alla norrbaggar! (: Glad 17.e mai! (:

Imorgon har Linda fest, och jag är bjuden och tänkte åka, men när jag kollade tågtider så går sista tåget från Helsingborg hem 21.12, inte så kul kanske, och det finns inga fler sovplatser heller, så jag får väl stanna hemma ändå ): Jag som såg fram emot det!!!

Men men... det är imorgon det, vi får väl se vad som händer. 
Nu ska jag väl... jag vet inte vad jag ska göra.. ):

//~Natalie~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0