Lyckad helg (:

Igår gjorde vi hemmagjord pizza (: Det vart så fruktansvärt gott! Det måstes göras flera gånger. 
Kan skriva vad som fanns på men det var inte över hela pizzan eftersom vi inte tycker riktigt om samma saker ibland. (:
Köttfärs, lök, riven ost, bacon, korv, champinjoner o självklart tomatsås. 
Efterrätten bestod av Ben&Jerrys karamelsutra, daim och Jackys till Sebastian (:

Idag bakade jag en brownietårta med hallonmousse på (:
Gjorde en egen hallonmousse från grunden, förutom att jag inte plockade hallonen själv. :P
Nu står den i kylskåpet och ska stelna till, och imorgon blir det att garninera den med grädde och lägga hallon ovanpå. Sen ska vi över till Sebastians föräldrar och fira morsdag. Eftersom jag inte kan vara hemma själv så får jag fira det här, men har skickat kort till båda mina mammor. Min biologiska och styvmamma (:

Igår fick Sebastian äntligen upp hatthyllan, vart riktigt nöjd med det. (:
Sen idag så var Sebastians pappa här och lämnade lite sladd och spackel. Så nu ser det mycket bättre ut med lampan när de fixade med det, och sen spacklade vi igen hålen som blev efter vi hade tagit ner krokarna där vi hängde våra ytterkläder innan (:

Var nere på Family House idag och köpte mjukis/träningsbyxor idag, och en tjocktröja som jag inte vart riktigt nöjd med, antingen så får Sebastian ta den eller så lämnar jag tillbaka den och tar ett par riktiga mjukisar istället (:
Sen har jag även beställt kläder idag (: Vart två par jeans, en topp och en tjocktröja. Hoppas de passar annars får jag skicka tillbaka de och ta en annan storlek, för jag ska fasiken ha de iaf! (:

Saknar alla mina vänner och familj där hemma ! 
Det känns så sorgligt att jag har börjat vant mig utan de. /:

Men nu vet jag iaf vad jag önskar mig i present! (; det är ju bara 5 månader kvar ;P
En köksmaskin ! (:
Gör absolut inget om det råkar vara en KitchenAid (;

Neej, nu ska jag fortsätta tugga på min chilinötter och kolla klart på 48 avgörande timmar, sen kolla på Brottsplats USA innan det blir dags att locka Sebastian och John Blund till sängen för att sova! ^^

// ~Natalie~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0