Positivt och negativt!

Igår var det bara att ställa klockan på nio för att vara på möte på AF kl 10 ! (:
Bara massa positiva nyheter var det med. 
Sen begav jag mig till Ica och köpte brunch till oss, sen när man kommer innanför dörren står Sebastian med armarna i kors o ser sur ut; Varför har du inte med dig mobilen?
Haha, han ville att jag skulle köpa med färdigmat från Ica.
Men han fick koka makaroner och sen äta sin baguette istället ! (:

Vart inte Ikea igår som jag hoppades på, vi skulle ta det idag istället, så ska snart skicka sms till svärmor så hon kan höra av sig när hon har tid, eftersom hon jobbar just nu. 

Nu är det inte många dagar kvar tills min finaste Syrsan kommer hit. Den 19 juni ska jag stå vid tågstationen och vänta på henne! (: Det kommer bli riktigt skönt.
Vi har fixat sovplats här åt henne nu, för soffan är för liten för att sova i, så då fixade vi annat istället (:

Usch, hatar att gå hemma hela dagarna. Det är så sjukt tråkigt. 
Jag for upp ur sängen när klockan ringde imorse, för att jag hade äntligen något att göra på förmidagen,

Jag får väl sätta mig och spela idag med som i sina vanliga ordning. För inget annat finns det att göra just nu, och det regnar ute med. /:

// ~Natalie~ 

Kommentarer
Postat av: Syrsan

yaaay för syrsan :D:D:D <3<3<3

Svar: Syrsan, du är bäst! <3<3<3<3
Natalie

2013-05-21 @ 14:18:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0