Torrt och grått!

Idag är det så grått och trist ute, jag fryser och det blåser storm. ):
Det känns som höst :O Detta är inte okej, Vart tog de varma, vindstilla och soliga dagarna vägen? :O
Men skönt är det på samma sätt att det är så dåligt väder idag, för idag är det tvättdag, så då missar jag inte solen iaf (: Men lyktstolparna lyser fortfarande S:

Igår vart jag två jeans, en tjocktröja och en topp rikare (: Världens mysigaste färgerna också. 
Sen slipade jag klart en låda till min ommålade byrå och målade första lagret, så om ett par timmar kan jag måla det andra. Man ska vänta i 16 timmar på denna färg. /:
Sen är det ju bara 3 lådor kvar.. -.-
Men när denna låda är klar så slipper vi alla armband o klockor på köksbordet, för det är fullt där nu. ^^

I helgen blir det att åka till Hässleholm och lämna in min mobil på lagning en storhandla när vi ändå är där (: 
Får se om jag kan lyckas övertala Sebastian att åka o köpa blommor så att jag får sätta upp den andra blomlådan !! Den kan ju inte bara stå där o skräpa ;P

Väntar på pengar från FK, när jag får de så blir det till Ikea och köpa trall och utemöbler till balkongen (:
Tro inte att jag längtar att sitta på balkongen med en öl en varm&solig kväll. INTE ALLS! 

Undrar om man ska ta en bit sockerkaka o lite kaffe.
Har diskat o väntar på att måla lådan sista gången, så finns inte så mycket mer att göra, eller jo, bädda om sängen.. men det gör jag när jag ändå tar med sängkläderna till tvätten (:

// ~Natalie~

Kommentarer
Postat av: Fru Filosofi (Jess)

Tja bruden =) haha Kom och promenera med mig =)

Svar: Om jag ändå kunde ! ):
Natalie

2013-05-29 @ 14:11:35
URL: http://frufilosofi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0