VM- Guld!

Så tog vi VM-guld igår !! (: 
På hemmaplan med dessutom vilket inte har skett på 27år i VM! (:

Det enda sorgiliga är att svenskarna är så JÄVLA dåliga på att sjunga nationalsången, det såg man även nu när vi tog emot våra gulfhjältar i Kungsträdgården, folk sjunger inte, inte ens svenskar, vad är det för fel på er? 
Ni är pinsamma! Usch, skäms över er! Gå inte hylla svenskarna om ni inte ens kan stolt sjunga nationalsången!

I lördags åkte jag till Helsingborg för att festa med Linda och många fler. Det var riktigt trevligt och varmt! (:
Vart att sova över eftersom sista tåget gick 21.12 och jag var framme 20.50 så då hade jag inte ens hunnit till Linda! xD
Sen körde hon mig hem till Osby, och vi åt pizza och sen fikade lite med latte (:
Sen ringde Sebastian o kom och hämtade mig sen satt vi ute hos hans föräldrar tills det var dags att åka hem för att se finalen! (:

Idag kanske det blir att åka med svärmor till Ikea i Älmhult för att köpa ett köksbord till oss (: 
Men det är inte riktigt bestämt ännu men det skulle vara skönt att ha ett köksbord! 

Skänker en tanke till familjen Forsander/Ekman! 
Vila i frid Pontus. <3

//~Natalie~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0