Plugga plugga plugga..

Nu har studierna verkligen kommit igång.. 
Det är mycket på samma gång och på kort tid.
Imorgon ska vi ha muntlig redovisning, och vi ska redovisa något som är säljande.
Jag är så nervös och är rädd för att prata inför människor och speciellt inför främmande människor.
Men men, lika bra att ta tag i det så att man har det gjort...
 
I lördags så gjorde jag klart min historia uppgift samtidigt som vi frostade av frysen.
Sebastian fick göra maten, det vart makaronilåda, men jag fick skriva ut recept åt han så att det vart rätt 
det fanns även beskrivande bilder med så att han inte kunde göra fel.
O rätt vart det, o gott med (: Han kan ju när han vill (:
 
I fredags så var jag iväg och klippte mig !
Har inte klippt mig på över ett år så jag trodde att jag hade jätte slitna toppar, men det visade sig bara vara 2-3 cm slitet så det var inte kort iaf (:
Sen så vart det lugg på de med ^^ Var längesedan jag hade lugg, det är så ovant så jag slänger med huvudet när det är ivägen, folk lär ju tro att man har tics. ^^
 
Har precis diskat, så nu tänkta jag ta en kopp kaffe o en cigg för att sen forsätta med lite städning men varva med plugga. Måste verkligen bli klar med svenskan idag!!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0