Skola

Igår började jag i skolan igen! (:
Sökte i höstas in till Komvux med fem ämnen;
Svenska3 (C-kurs)
Naturkunskap 2B (B-kurs)
Historia 1B (A-kurs)
Engelska6 (B-kurs)
Matematik 2B (B-kurs)
Och jag kom då in, började skolan igår med Svenska och då var det bara en introduktion och vi fick lära känna läraren och varandra. Sen hade jag min andra lektion idag och då var det dags för naturkunskap, där det också bara var en introduktion idag, fick tidsplaneringen och sen pratade vi om kursen om vad det innebär och vad vi kommer läsa. Imorgon är det dags för en heldag. Börjar 8.30-15.30. Då blir det ämnena engelska och historia.
Riktigt skönt att komma igång med att plugga. Så denna gång ska jag ta skolan på allvar och klara mig igenom detta, så jag kan söka till högskolan!

Mycket mer har det inte skett.. men men, nya tag imorgon! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0