Fullt ös, medvetslös!

Idag så bestämde jag tydligen mig för att vakna tio i fem och sen inte somna om!
Låg i sängen och tänkte att jag kan fan inte gå upp nu! Men klockan sex så gav jag upp.
Började tvätta klockan 7 och försöker nu hitta motivationen för att städa. Sex maskiner tvätt vart det idag, så om en timme kan jag hänga upp det sista o sen har det 3 timmar på sig att torka!

Det har vart så sjukt mycket nu i skolan, så jag har helt glömt bort det där med att blogga ;P
Det har vart stora prov, till stora assignsments och redovisningar, till att komma ihåg allt! :P
Imorgon ska jag ha en frågeställning med massor till klart till svenskan, på onsdag är det prov på halv kursen i historia, sen är det lugnt fram tills nästa vecka då det är prov i matte mitt i allt!

I lördags var vi på inflyttningsfest hos rara Jennie! Det vart mat och en hel del alkohol endå.
Men eftersom Sebbe hade jobbat sen typ 6 på morgonen fram till 3 så vart det "tidig" kväll, var väl hemma vid halv tre. 
Och i lördags var det ett år sen vi fick kontrakt på lägenheten, vilket innebär att om mindre än en månad har jag bott i Skåneland i ett år!!! ETT ÅR REDAN!
OCH att det är snart ett år sedan jag slutade arbete på Ärstaskolan ! ): Så som jag saknar alla barn och självklart alla gamla arbetskamraterna! gaaah, ge mig tiden tillbaka :O

Tiden har bara försvunnit iväg och det känns som det var för max 3 månader sen jag släpade ner mitt pick och pack och lämnade min trygghet i Eskillstuna.

Dessutom fyller min lilla prutt-fis Luna 1år snart, min bäbis ): 
Men räknar med minst 15 år till med henne, annars jefflar ! ;P

neej, nu var det där med städningen! Jag måste leta efter motivationen som gömmer sig någonstans i lägenheten, jag gissar på att den ligger under det varma, skööna, mysiga täcket! );

Tjaaaaråå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0